niedziela, 20 listopada 2022

Zita Highforce



Nazywam się Zita Highforce, natomiast mój wierzchowiec Skylord. Konia kupiłam parę lat temu, gdy moja ukochana krawcowa zauważyła ogłoszenie w gazecie pt.: "Giełda koni".
Wiedziała, że potrzebuje jakiegoś środka transportu - tym samym poleciła mi, by chociaż, zajrzeć na tą 'Giełdę'. Okazało się, że jej słowa są godne polecenia. Wybrany przeze mnie koń, okazał się świetnym partnerem! Krawcowa wiele razy doradzała mi we wszystkim - stąd też właśnie, podjęłam decyzję o opuszczeniu swojego rodzinnego domu; ruszeniu w świat, w dalszą drogę! Dzięki niej nauczyłam się dość wiele o zwierzętach, zajmowaniu się gospodarstwem i o rachunkach ~ papierkową robotą. Jeśli chodzi o mój wygląd, jestem szczupłą, wysoką dziewczyną. Posiadam czarne, długie włosy, choć tego może nie widać, ale często farbuje je na czarny wręcz Onyx'owy kolor - dla lepszego efektu.

Głównie ubieram się w szaty królewskie, a przynajmniej ich imitacje. Co jakiś czas proszę krawcową by uszyła jakiś odświętny strój np. królewski kardigan. Normalnie na co dzień degustuje w czarnych, niebieskich odcieniach.

Na Jorvik, mianowicie do miasteczka srebrnej polany, przybyłam głównie by poszerzać swoje horyzonty w dziedzinie nauki. Mam zamiar otworzyć własną działalność gospodarczą, w której będę organizatorem tych wszystkich spraw; chce móc nią dobrze zarządzać. Jestem osobą wytrwałą, odpowiedzialną więc nie będę mieć problemu z ułożeniem harmonogramu czy wypełnieniu sterty papierów.

~Z.H. oraz Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz