Sąd

 

OPIEKUN: Alyssa Gladeyard

Sąd to miejsce, w którym nie chcesz się znaleźć, chyba że koniecznie chcesz zwiedzić wszystkie miejsca na planszy (to w końcu też jakaś strategia).

To tutaj spotkasz się z konsekwencjami swoich czynów. Żadne przewinienia nie uchodzą na sucho, toteż warto zapoznać się z umieszczonym poniżej kodeksem, a także potencjalnymi skutkami konkretnych wykroczeń. 



Wykroczenie

Kara

Jako członek klubu

złamanie któregoś z punktów regulaminu klubu

-50 BC

nieusprawiedliwiona nieobecność

prace społeczne - wyniesienie gnoju, napojenie i nakarmienie koni w wybranej przez siebie stajni w obecności opiekuna Sądu (dlatego należy ustalić z nim termin, najwygodniej jest po prostu chwilę przed spotkaniem)

- jeśli gracz nie ma możliwości wykonania zadania, należy poinformować o tym opiekuna i ustalić rozwiązanie (np. przełożenie zadania w czasie)

- w przypadku niewykonania zadania i braku odpowiedzi na wiadomość opiekuna w ciągu tygodnia, nakładana jest grzywna -200 BC


brak stroju klubowego po upłynięciu 2 miesięcy od dołączenia

-20 BC za każdy tydzień zwłoki

Jako gracz

oszustwo podatkowe (zaległa kwota zostaje wylosowana spomiędzy: 500 BC, 1000 BC, 1500 BC i 2000 BC)

komornik zbiera zaległą należność z nadwyżką 20%; jeśli gracz nie ma takiej ilości BC, to zostaje mu odebrane coś o równowartości zaległej kwoty

nieopłacenie boksu

komornik zbiera zaległą należność z nadwyżką 10%, jeśli gracz nie ma takiej ilości BC, to traci boks

przestępstwa drogowe

Zarysowaliście komuś samochód? Musicie ładnie się wytłumaczyć i zapłacić odszkodowanie. Przekroczyliście prędkość? Przejedziecie cały wyścig z Moorland kłusem. A może nie kupiliście biletu autobusowego? To teraz proszę poszukać go w swojej szafie w grze, bo jeśli nie znajdziecie go w ciągu 3 dni, to zostanie na Was naniesiona kara wynosząca 100 BC!

szkody wykonane przez wasze zwierzęta

wykonanie przynajmniej jednego zadania codziennego związanego z pomocą zwierzętom u Strażników w Dundull


zakłócanie ciszy nocnej

na początku następnego spotkania należy w 1 minutę narysować hasło podane przez liderów tak, aby reszta zgadła (czyli krótkie kalambury) - jeśli nikomu nie uda się zgadnąć, grzywna -50 BC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz